星期四, 1月 11, 2007

驕兵必敗

今天,3A大執位,總覺得怪怪的。
然而,較令我擔心的卻是他們的學習情況。
較前一學期懶散,交功課情況較前一學期嚴重。
最令人擔憂的是,部分同學雖懶散卻仍取得好成績,沾沾自喜。
唉!「人貴乎自知」,須知「天外有天,人外有人」,若只滿足於自身之成就,又怎能跟其他學校的學生比拼?
悲乎哉!
此情況不獨出現於3A,就是連1A及4B持此心者都屢見不鮮。
但願同學們能繼續努力,別使自己的才能白白浪費才好。

4 Comments:

At 4:48 下午, Anonymous 匿名 said...

驕兵唔一定係必敗既,只要驕而不
傲就得啦~但係懶又的確係成功既
致命傷,就好似我咁~~哈哈.....
雖然今個sem唔努力都考得ok,但
係我知自己仲可以更高分,and仲
有好多人比我高好多,汗顏.....
下個sem要爆3.5先得!!!!努力努力~
家姐你都要努力咁教識佢地「少壯
不努力,老大做乞兒」呢個道理~~
現實社會係殘酷的.....求學不是求
分數係hk係行唔通的~

 
At 5:27 下午, Anonymous 匿名 said...

啥叫「驕而不傲」!?我認為這種說話只是語意不明、缺乏內涵的文字把戲而已。

 
At 4:12 下午, Anonymous 匿名 said...

怪怪的~一定係因為冇左我喇~可能大家都因為唔習慣咁多變化喇~所以咪變得懶散~3A亦開始散喇~云影~放心喇~我不會驕傲的~跨離我想做飛機師~仲有一大段距離~但冇野推動到我~除左....(某東西)but冇可能的~唉...答應你~下學期一定更加努力~

 
At 5:14 下午, Blogger 小雲札記 said...

「除了...」?
到底有什麼可以推動到阿璇呢?
願聞其詳。:)

 

發佈留言

<< Home